employerbranding-isnot-recruitmentmarketing

İşveren Markası Yönetimi

İşveren Markası Yönetimi sıklıkla işe alım pazarlama faaliyetleriyle karıştırılır ve dış iletişim üzerine odaklanır.

Gerçek İşveren Markası  Yönetimi -bizim yaklaşımımız- aday havuzu oluşturmaktan işe alıma, yetenek yönetiminden ödüllendirmeye, liderlik gelişiminden iç ve dış iletişime kadar tüm süreçleri kapsayan bütünsel bir çalışmadır.

Yetenekleri çekmek ve elde tutmak için gereken organizasyonel değişimi sağlayan, İK ve pazarlama uzmanlığını bir araya getiren, tepe yönetimin desteği olmadan başlanılmaması gereken bir süreçtir.

aday ve çalışan temas noktaları

bütünsel yaklaşım

İşveren Markası Yönetimi projeleri aşağıdaki adımlardan oluşur.:

  • Mevcut İK verilerinin incelenmesi, araştırma sonuçlarının analizi
  • Birebir görüşmeler, fokus gruplar
  • İşveren markası proje yönetim ekibinin belirlenmesi
  • Sorunların ve rekabetçi yönlerin tespiti
  • EVP (Çalışan Değer Önermesi) geliştirme workshopları
  • Ana strateji ve konumlandırmanın geliştirilmesi
  • Kreatif çalışmalar
  • Ana rapor ve geleceğe yönelik uygulama planı
size nasıl yardımcı olabiliriz?

0216 606 1520 ya da info @ realta.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

İşveren Markası projeleriniz için