HİZMETLERİMİZ

2007 yılında Türkiye’yi işveren markası kavramıyla tanıştıran Realta, 2009 yılından itibaren yeni mezun ve genç profesyonellerin En Gözde Şirketleri araştırması, Employer Brand Summit işveren markası zirvesi ve online eğitim programları sunan Employer Brand Academy’i yönetmektedir.

İşveren Markası Stratejisi

Stratejiyi geliştirmek işveren markası yönetiminin ilk adımıdır. İşveren markası iletişimi ve aksiyonlarınız için stratejinizi; veri analizi, fokus gruplar, birebir görüşmeler, dış algı, İK süreçlerinin analizi gibi adımlarla belirliyoruz.

Hedef yetenek kitlenizin kim olduğunu belirliyor, EVP’nizi geliştiriyor ve gelecek 4-5 yılın yol haritasını hazırlıyoruz.

En Gözde Şirketler

15 yıldır Türkiye’de, 5 yıldır Balkanlarda yürüttüğümüz En Gözde Şirketler (Graduate Survey) araştırması yeni mezunlar ve genç profesyonellerin en çok çalışmak istediği şirketleri sebepleriyle buluyor ve şirketlerin bu yetenekleri çekebilmeleri için ihtiyaç duydukları bilgiyi raporluyor.

Employer Brand Academy

İşveren markası profesyonellerinin yetkinliklerini geliştirmek için ihtiyaç duydukları eğitim ve günlük operasyonlarında kullanacakları şablonlar ve ipuçlarıyla dolu online progamlarımız Employer Brand Academy çatısı altında veriliyor.

Çin’den Meksika’ya kadar öğrencilerimiz olan Akademimizden mezun olan katılımcılarımız bu global networkte yer alıp Employer Brand Hub’ın üyesi oluyorlar.

Employer Brand Summit

İşveren Markası Zirvesi, küresel ve ulusal işveren markası profesyonellerinin bağlantı kurması, en iyi uygulamaları paylaşması ve işveren markası ekosistemindeki en son trendleri keşfetmesi için bir platform sunuyor.

Employer Brand Stars

İşveren Markası Yıldızları ödülleri, etkin çalışan işe alımını, katılımını ve elde tutmayı gösteren yerleşik politikalar ve uygulamalar aracılığıyla işgücünün tüm potansiyelini en üst düzeye çıkaran işyerleri geliştiren kuruluşlara verilir.

Araştırmalar

En Gözde Şirketler (İşveren Algısı)
Aday Deneyimi
Çalışan Bağlılığı
Yeni Başlayanlar
Çıkış Mülakatları
İç Müşteri Deneyimi
Fokus Gruplar
Bire Bir Derinlemesine Görüşmeler

İŞVEREN MARKANIZI GÜÇLENDİREREK YETENEĞİ ÇEKİN VE YÖNETİN.

Çekicilik ve Bağlığınızı Arttırın

İşveren Markası çalışmalarının iki temel amacı var: Şirket içinde bağlığı ve performansı arttırmak, şirket dışında bilinirliği ve çekiciliği arttırmak. Bunu başarabilmek için adaylara ve çalışanlara dokunduğunuz tüm temas noktalarını kapsayan bütüncül bir stratejiye ihtiyaç var.

Yönettiğimiz 200’den fazla projeden edindiğimiz tecrübemizle İşveren Markası stratejinizi nasıl geliştirebileceğimizi keşfedin.

Turnover’ı Düşürün

Bağlılığın düşük olması turnoverı arttırıyor. Bunun etkileri hep işe alım ve işe alıştırma maliyetleri olarak görülüyordu. Yapılan son çalışmalar bunun direkt şirket performansını da etkilediğini gösteriyor.

Organizasyonunuzdaki bağlılığı ve performansı arttırmak, turnoverı düşürmek için uzmanlığımızla nasıl katkıda bulunabiliriz?

Daha Fazla Yeteneğe Ulaşın

Yeteneğin en iyi tanımlarından birini Dave Ulrich ve ekibi yapıyor. Yetenek= Yetkinlik x Bağlılık x Fayda. Bu işlemde bir öğrenin sıfır olması sonucu da sıfırlıyor.

Yapılan araştırmalara göre, yüksek nitelikli “yetenek”ler ortalama bir çalışana göre 3.8 kat daha iyi performans gösteriyor.

Siz yeteneği nasıl tanımlıyorsunuz?

Danışmanlık Projesi

Araştırma Raporu

Faaliyet Gösterilen Ülke

REFERANSLARIMIZ

SİZİ HEMEN ARAYALIM

6 + 4 =