internal-customer

İç Müşteri Memnuniyeti

Düşük performans gösteren departmanları nasıl tespit ediyorsunuz?

İç Müşteri Memnuniyeti Araştırması, departmanlarının birbirlerine ne düzeyde hizmet  verdiklerini görmek ve tıkanan noktaları tespit ederek nerelere müdahale edileceğini belirlemek için gerekli datayı sağlar.

Departmanların birbirlerine temas noktalarını aşağıdaki başlıklar altında inceler:

  • Organizasyon,
  • Operasyon,
  • Teknik bilgi,
  • İletişim.

İç Müşteri Memnuniyeti Araştırması sonuçları incelendiğinde:

  • Birbirleri ile etkileşimde bulunan tüm departmanların birbirlerini organizasyonel, operasyonel,teknik bilgi ve iletişim yönünden nasıl değerlendirdiğini tespit edebilir,
  • Şirket içi süreçlerin işleyişinde yaşanan tıkanıklıkların kaynağını tespit edip gerekli önlemleri alabilir,
  • Departmanların birbirlerinden beklentilerini anlayabilir, beklentilerin karşılanmadığı noktaları belirleyebilir,
  • İç iletişimin gelişmesine katkı sağlarsınız.

Metodoloji ve örnek rapor için tıklayın.

size nasıl yardımcı olabiliriz?

0216 606 1520 ya da info @ realta.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Bilgi için